تبلیغات
بدنسازی،برنامه تمرینی بدنسازی،عکس بدنسازی - جلوگیری از تخریب عضلات
سه شنبه 5 فروردین 1393

جلوگیری از تخریب عضلات

   نوشته شده توسط: سعید قاسمی    نوع مطلب :توصیه های ورزشی ،


http://blog.elmoazole.ir/wp-content/uploads/2012/02/25871.jpg


به ادامه مطلب بروید

به منظور حفظ عضلات به مصرف پروتئین کافی وقتی بین ۶الی ۱۰ ساعت در خواب هستید ، نیاز دارید. شما نیاز دارید جذب پروتئین ها را با افزودن چربی های ضروری کند کنید تا به این شکل منبع انرژی خوبی برای خود مهیا کنید . از این روست که گفته می شود پروتئین به عنوان سوخت استفاده نمی شود و در عوض از آن به جهت حفظ حجم عضلانی در رشد و مرمت استفاده می شود .

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/5/22/198512_499.jpg

 مصرف ویتامین c و سایر آنتی اکسیدان ها بلافاصله بعد از تمرین

مصرف هر چیزی که در مجموعه دامنه آنتی اکسیدان ها قرار گرفته است در هر زمان دیگری علاوه بر زمان قبل و بعد از تمرین مفید است . به ویژه در زمان هایی که بدن آسیب دیده و در یک فرآیند طبیعی به جهت دفع استرس تلاش می کند تا به این شکل بافت های عضلانی جدید بسازد و در واقع در مرحله رشد و پیشرفت است .


http://img7.irna.ir/1392/13920930/80961600/80961600-5334324.jpg


استفاده از جایگزین های غذایی مناسب است

یک جایگزین غذایی مناسب مانند محلول های پروتئینی به تنهایی برای رشد ، مرمت و حفظ بدن کافی نیستند . شما به یک بسته کامل از درشت و ریزمغذی ها نیاز دارید . پروتئین در طبیعت بدون حضور درشت مغذی ها و ریزمغذی ها یافت نمی شود. با این حال توصیه ما برای مصرف یک محلول عالی نه به عنوان یک جایگزین غذایی بلکه به عنوان یک مکمل می باشد .

خودداری از چربی ها

به عنوان یک انسان ما به مصرف انواع چربی ها از سنین پایین پرداخته ایم . اما هرگز به اندازه دنیای حاضر کربوهیدرات های تصفیه شده مصرف نکرده ایم واین کربوهیدرات های تصفیه شده یکی از سوغات های دنیای مدرن است .



http://foodclub.ir/Upload/Images/e43dbc5e0a81912dfe1c611baeea9c38.jpg


به مصرف فیبر بپردازید

بدون مصرف فیبر کافی هر چیزی که می خورید در مسیر گوارش تان باقی می ماند و کار سیستم هاضمه را دچار اختلال می کند . اگر به میزان کافی به مصرف فیبر نپردازید , مطمئناً دچار انواع و اقسام اختلالات گوارشی به ویژه در روده ها می شوید . فیبر منجر به ایجاد سلامتی می شود و کمک می کند تا از ابتلاء به سرطان کولون بر حذر بمانید .


http://salemzi.com/img/fiber-salemzi.jpg



برچسب ها: جلوگیری از تخریب عضلات ، تخریب عضلات ، راه های جلوگیری از تخریب عضلات ،

choc
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 10:22 ق.ظ
I am curious to find out what blog system you're
using? I'm having some minor security problems with my latest website
and I'd like to find something more safe. Do you have any solutions?
Do you get taller when you stretch?
شنبه 1 مهر 1396 08:03 ب.ظ
Appreciate the recommendation. Will try it out.
What is the tendon at the back of your ankle?
پنجشنبه 23 شهریور 1396 06:06 ب.ظ
When I initially left a comment I appear to have clicked the
-Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I receive 4
emails with the exact same comment. Is there a way you are
able to remove me from that service? Kudos!
foot pain
سه شنبه 14 شهریور 1396 05:05 ب.ظ
Hello there! This post could not be written any better!
Reading through this post reminds me of my previous roommate!
He always kept preaching about this. I'll send this
post to him. Pretty sure he'll have a good read.
I appreciate you for sharing!
foot pain on top of foot
جمعه 2 تیر 1396 09:09 ق.ظ
Hi, Neat post. There is a problem along with your site in internet explorer, may check this?

IE nonetheless is the marketplace leader and a big portion of other folks will omit your wonderful writing due to this problem.
abackbeast5902.exteen.com
سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 03:40 ق.ظ
Hi there i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this paragraph i
thought i could also make comment due to this good article.
manicure
شنبه 9 اردیبهشت 1396 12:39 ق.ظ
No matter if some one searches for his vital thing, so he/she wishes to be available that in detail, thus that
thing is maintained over here.
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 08:18 ب.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account
it. Look advanced to more added agreeable from you!
However, how could we communicate?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر