تبلیغات
بدنسازی - جلوگیری از تخریب عضلات


http://blog.elmoazole.ir/wp-content/uploads/2012/02/25871.jpg


به ادامه مطلب بروید
به منظور حفظ عضلات به مصرف پروتئین کافی وقتی بین ۶الی ۱۰ ساعت در خواب هستید ، نیاز دارید. شما نیاز دارید جذب پروتئین ها را با افزودن چربی های ضروری کند کنید تا به این شکل منبع انرژی خوبی برای خود مهیا کنید . از این روست که گفته می شود پروتئین به عنوان سوخت استفاده نمی شود و در عوض از آن به جهت حفظ حجم عضلانی در رشد و مرمت استفاده می شود .

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/5/22/198512_499.jpg

 مصرف ویتامین c و سایر آنتی اکسیدان ها بلافاصله بعد از تمرین

مصرف هر چیزی که در مجموعه دامنه آنتی اکسیدان ها قرار گرفته است در هر زمان دیگری علاوه بر زمان قبل و بعد از تمرین مفید است . به ویژه در زمان هایی که بدن آسیب دیده و در یک فرآیند طبیعی به جهت دفع استرس تلاش می کند تا به این شکل بافت های عضلانی جدید بسازد و در واقع در مرحله رشد و پیشرفت است .


http://img7.irna.ir/1392/13920930/80961600/80961600-5334324.jpg


استفاده از جایگزین های غذایی مناسب است

یک جایگزین غذایی مناسب مانند محلول های پروتئینی به تنهایی برای رشد ، مرمت و حفظ بدن کافی نیستند . شما به یک بسته کامل از درشت و ریزمغذی ها نیاز دارید . پروتئین در طبیعت بدون حضور درشت مغذی ها و ریزمغذی ها یافت نمی شود. با این حال توصیه ما برای مصرف یک محلول عالی نه به عنوان یک جایگزین غذایی بلکه به عنوان یک مکمل می باشد .

خودداری از چربی ها

به عنوان یک انسان ما به مصرف انواع چربی ها از سنین پایین پرداخته ایم . اما هرگز به اندازه دنیای حاضر کربوهیدرات های تصفیه شده مصرف نکرده ایم واین کربوهیدرات های تصفیه شده یکی از سوغات های دنیای مدرن است .



http://foodclub.ir/Upload/Images/e43dbc5e0a81912dfe1c611baeea9c38.jpg


به مصرف فیبر بپردازید

بدون مصرف فیبر کافی هر چیزی که می خورید در مسیر گوارش تان باقی می ماند و کار سیستم هاضمه را دچار اختلال می کند . اگر به میزان کافی به مصرف فیبر نپردازید , مطمئناً دچار انواع و اقسام اختلالات گوارشی به ویژه در روده ها می شوید . فیبر منجر به ایجاد سلامتی می شود و کمک می کند تا از ابتلاء به سرطان کولون بر حذر بمانید .


http://salemzi.com/img/fiber-salemzi.jpg


نوشته شده در سه شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 09:46 ب.ظ توسط : سعید قاسمی | دسته : توصیه های ورزشی، 
  •    [ نظرات ]

  • درباره

    بدنسازی


    بهترین پست ها را در زمینه پرورش اندام در این وبلاگ بیابید

    دسته بندی ها

    جستجو

    نظر سنجی

    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟





    امکانات

    بازدیدهای امروز : نفر
    بازدیدهای دیروز : نفر
    كل بازدیدها : نفر
    بازدید این ماه : نفر
    بازدید ماه قبل : نفر
    كل مطالب : عدد
    آخرین بروز رسانی :


    قالب وبلاگ