تبلیغات
بدنسازی - کاهش وزن چگونه؟

به ادامه مطلب بروید

 صبحانه بخورید

برای حفظ دامنه متابولیسم در نقطه اوج، مصرف صبحانه مفید است . اما اگر به حذف وعده صبحانه از وعده غذایی تان بپردازید ، دامنه متابولیسمتان کندتر می شود ، زیرا شما چربی کمتری می سوزانید .خوردن صبحانه مانع از گرسنگی شما در ساعات اولیه روز می شود و در کنار تمرین صبحگاهی شما را در سراسر روز پر انرژی نگه می دارد و سطح استرس را پایین می آورد .


http://www.loghme.com/Image/News/2011/10/429_634537558588575625_l.jpg

انجام تمرین هوازی پیش ازصبحانه

مطالعات نشان می دهد ، انجام تمرین هوازی در صبح در مقایسه با انجام تمرین در هر زمان دیگر از روز منجر به سوزاندن سه برابر چربی می شود . برای اینکه وارد ناحیه چربی سوزی شوید انجام۳۰دقیقه تمرین هوازی لازم است .


http://vista.ir/include/articles/images/86dfa1b87504927948d6b59af2d278e1.jpg


مصرف پروتئین

توصیه می شود که به ازاء هر ۴۵۰ گرم از وزن بدن تان به مصرف یک گرم پروتئین در طی روز بپردازید . این میزان باید بین شش وعده غذایی تان در سراسر روز تقسیم شود . پیروی از یک رژیم پر پروتئین به این معناست که شما به کالری بیشتری به جهت حفظ وزن بدن نیاز دارید .بهترین فرم های پروتئینی : برشهای لخم از جوجه،سینه بوقلمون و گوشت گوساله لخم و محصولات لبنی بدون چربی است .

http://www.novindiet.com/_repository/Article/Images/art_952.jpg


کافئین

کافئین نقش مهمی در افزایش سوخت و ساز سلول های چربی در جریان خون تان دارد و از آن به عنوان یک محرک بالقوه یاد می شود . خواص محرک کافئین به انجام تمرین های قدرتی کمک می کند .

http://www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2012/08/caffeine.jpg

عصاره چای سبز

چای سبز شامل غلظت های بالایی از BGGG است که مسئول تاثیرات ترموژنیک چای است . علاوه بر کمیت های چربی سوز چای سبز این مکمل مفید همچنین یک آنتی اکسیدان قدرتمند محسوب می شود .

http://www.hozour.ir/fa/images/stories/green-tea.jpg


ال- تیروزین

این اسید آمینه که به صورت طبیعی تولید می شود بر تولید انتقال دهنده های عصبی نظیر اپینفرین و نوراپینفرین تاثیر می گذارد . هر دو این موارد مسئول چربی هستند . این مسئله تاثیر بیشتری خواهد داشت وقتی که ال- تیزوین را به عنوان مکمل استفاده کنیم .


http://www.body-attack.ir/bilder/png/essential-amino-5700-body-attack_500.png


GLA

GLA یک اسید چرب است که به صورت طبیعی در گوشت قرمز و محصولات روزانه یافت می شود . آن در محصولات چربی سوز شناخته شده و همچنین به سلامت سلولی و ساخت عضله کمک می کند .


نوشته شده در چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 11:20 ق.ظ توسط : سعید قاسمی | دسته : راه های کاهش وزن وچربی سوزی، 
  •    [ نظرات ]

  • درباره

    بدنسازی


    بهترین پست ها را در زمینه پرورش اندام در این وبلاگ بیابید

    دسته بندی ها

    جستجو

    نظر سنجی

    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟





    امکانات

    بازدیدهای امروز : نفر
    بازدیدهای دیروز : نفر
    كل بازدیدها : نفر
    بازدید این ماه : نفر
    بازدید ماه قبل : نفر
    كل مطالب : عدد
    آخرین بروز رسانی :


    قالب وبلاگ