تبلیغات
بدنسازی،برنامه تمرینی بدنسازی،عکس بدنسازی - تغذیه قدرتی با جانی جکسون
دوشنبه 20 مرداد 1393

تغذیه قدرتی با جانی جکسون

   نوشته شده توسط: سعید قاسمی    نوع مطلب :توصیه های ورزشی ،

http://www.e-jafarpoor.com/wp-content/uploads/2012/01/Johnnie_Jackson-53.jpg

به ادامه مطلب بروید

برای افزایش قدرت اسفناج را فراموش کنید چون دیگر مرد اسفناجی (پاپ آل ) اسطوره قدرت نیست حالا پاورلیفتر ها قهرمانان قدرت جهان هستند. جانی جکسون یک بدنساز پاورلیفتر است که از این حیث منحصر به فرد به حساب می آید. اینجا جکسون به تغذیه خاص خود در دوران تمرینات قدرتی اشاره می کند .

http://www.shabnamnews.com/upload/eco/shabnamnews279944446020281.jpg     

نقش گوشت قرمز

بعضی بدنسازان از مصرف گوشت قرمز پرهیز می کنند چون محتوای چربی آن زیاد است اما برای قدرت به نظرم این منبع غذایی خیلی مهم است. هرکسی که در دوره افزایش قدرت از مصرف گوشت قرمز اجتناب می کند اشتباه می کند . این ماده غذایی غنی از پروتئین و کراتین است که می تواند به عضله سازی و افزایش قدرت تان کمک کند و چربی موجود در آن باعث افزایش کالری مصرفی می شود چون هر گرم چربی بیشتر از کربوهیدرات و پروتئین انرژی دارد . گوشت قرمز بی چربی و استیک ها انتخاب های خوبی هستند برای رژیم های افزایش حجم



http://www.p30pic.com/dl/hd/bread/bread-04.jpg


صبحانه بدنسازی و پاور

صبحانه من خیلی فرقی با بدنسازان ندارد. مقدار غذا است که در مسابقات بدنسازی و مسابقات پاورلیفتینگ فرق می کند . نوعی غذاها واقعا فرقی نمی کند. معمولا ۸ عدد تخم مرغ می خورم وحدود ۳ لیوان GRITS (غذایی تهیه شده از ذرت است که مثل پوره می شود و در صبحانه استفاده می شود و ماده اصلی آن ذرت است) دارم و ۲ تکه نان تست گندم و حدود ۲۲۰ گرم استیک. وقتی هم که در حال آماده شدن برای یک مسابقه بدنسازی هستم همین غذاها را می خورم اما با مقدار کمتر چون کالری مصرفی ام کمتر است.
حدود ۲ ساعت بعد از صبحانه به باشگاه می روم و لازم است که مقدار کالری مصرفی ام را در صبحانه به حداکثر برسانم. همچنین لازم است تا حد ممکن رژیم را سالم حفظ کنم .نیاز به غذا دارم تا بدن بتواند از آن انرژی دریافت کند و بعد از تمرین هم به ریکاوری کمک کند.


http://i.ehow.co.uk/images/a05/2j/am/make-chicken-curry-family-recipe-800x800.jpg


وعده قبل از تمرین

معمولا حدود۹۰دقیقه قبل از اولین تکرار تمرین صبح وعده دوم را میخورم متغیر است اما معمولا ۲۸۰ گرم مرغ است با ۵/۲ فنجان برنج سفید . نیاز به پروتئین با حداقل چربی ممکن دارم و کربوهیدرات ساده که بدن بتواند به سرعت آنها را بسوزاند . مرغ منبع دیرهضم تری از پروتئین است و ریکاوری را آغاز می کند و برنج هم از طرفی سریع هضم می شود . نمی خواهم برای مدت زیادی در بدنم بماند . در این وعده اطمینان حاصل می کنم که خیلی سر و اصطلاحا متورم به باشگاه نرم .

http://www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2013/09/87041138596964353601.jpg

وعده بعد از تمرین

درست بالافاصله پس از تمرین توصیه می کنم یک وعده نوشیدین پروتئینی داشته باشد مثل MESO-TECH این یک مکمل MRP  است که حاوی همه چیز است برای بازسازی ذخایر انرژی بدن و رشد تا ۳۰ دقیقه بعد از تمرین هیچ چیز بهتر از ۲۸۰ گرم استیک و ۳۴۰ گرم سیب زمینی .شیرین نیست که اندکی طولانی تر در بدن می ماند تا به بازسازی ذخایر گلیکوژن کمک کند .


غذاهای قدرتی

این ۳ ماده غذایی بیشتر از هر ماده دیگر برای قوی ترین بدنسازان جهان تولید انرژی می کند . سیب زمینی : جانی جکسون در زمان تمرین برای افزایش قدرت عاشق سیب زمینی است . او سراغ انواع دیرهضم تر مثل سیب زمینی شیرین در وعده بعد از تمرین می رود تا بازسازی انرژی آرام تر انجام شود اما او برای انرژی سریع سراغ سیب زمینی عادی می رود .
گوشت قرمز : جکسون به رژیمی سرشار از گوشت قرمز اعتقاد دارد که سرشار از کراتین و چربی پرکالری است.
جودوسر:گرچه GRITاولویت برای صبحانه است اما جودوسر هم می تواند آشناتر باشد و فواید مشابهی هم داشته باشد . این غذای دیرهضم تمام ارزش مورد نیاز برای انجام تمرینات سنگین است .

برچسب ها: جانی جکسون ، برنامه ، تغذیه قدرتی با جانی جکسون ، توصیه های جانی جکسون برای داشتن بدن خوب ،

foot complaints
شنبه 18 شهریور 1396 10:10 ق.ظ
I was able to find good info from your blog posts.
foot pain
سه شنبه 14 شهریور 1396 07:44 ب.ظ
This is very interesting, You are a very skilled blogger.
I have joined your rss feed and look forward to
seeking more of your fantastic post. Also, I have shared your web site
in my social networks!
http://maziereisinger.jimdo.com/
سه شنبه 2 خرداد 1396 06:56 ق.ظ
Have you ever considered about including a little bit more
than just your articles? I mean, what you say is valuable and all.

Nevertheless imagine if you added some great
images or video clips to give your posts more, "pop"! Your
content is excellent but with images and clips, this site could undeniably be one of the very best in its niche.
Amazing blog!
Genia
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 07:22 ق.ظ
I quite like reading through a post that will make men and women think.

Also, thanks for allowing me to comment!
manicure
جمعه 8 اردیبهشت 1396 08:23 ب.ظ
What a stuff of un-ambiguity and preserveness of valuable know-how concerning unpredicted feelings.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر