تبلیغات
بدنسازی،برنامه تمرینی بدنسازی،عکس بدنسازی - انهدام پشت بازو در کمتر از 10دقیقه
چهارشنبه 29 مرداد 1393

انهدام پشت بازو در کمتر از 10دقیقه

   نوشته شده توسط: سعید قاسمی    نوع مطلب :تمرینات بدنسازی ،

  http://takandam.ir/wp-content/uploads/2012/12/556855_367653579993361_1991863824_n.jpg


           ترفند کار این است که بین ستها تنها ۲۰ ثانیه استرس کنید ، در واقع این تمرین شامل ترکیبی است از تکنیکهای توقف کوتاه و ستهای نزولی .
-تکنیک توقف کوتاه
این تکنیک تمرین ، عبارت است از وقفه های ۲۰ ثانیه ای پس از انجام تعداد مشخصی از تکرارها. ۲۰ ثانیه برای ریکاوری کامل عضله شما کافی نیست، ولی کافیست برای اینکه به شما امکان دهد ست را ادامه دهید .
در این ۹ دقیقه جهنمی ۱۵ ست را با این تکنیک اجرا خواهید کرد .
- ستهای نزولی
ستهای نزولی عبارت است از کاهش وزنه و ادامه ست پس از هر بار رسیدن به ناتوانی . در واقع پس از رسیدن به ناتوانی پس از اجرای تعداد مشخصی از تکرارها ، بجای اینکه استراحت کنید، یک صفحه از وزنه های خود کاسته و ست را ادامه می دهید .
پشت بازو سیمکش با دستگیره طنابی
یک دستگیره طنابی را به انتهای قرقره سیمکش متصل کنید . در تمام طول اجرا آرنج و بازو را مماس با بدنتان حفظ کنید . با انقباض پشت بازو ، طناب را پایین بکشید تا صاف شدن دستها . در تمام طول اجرا تنها ساعدهای شماست که حرکت می کند .
در انتهای دامنه هر تکرار ، در اوج انقباض برای لحظه ای مکث کنید و همزمان مچ دست را به سمت خارج بچرخانید .
آنچه مهم است حفظ فرم صحیح است نه سرعت تکرارها ، ولی می توانید با افزایش خستگی کمی بر سرعت اجرای تکرارها بیافزایید برای اینکه امکان ادامه تکرارها برایتان فراهم شوم .


http://tanaasob.com/images/Triceps/fit206122013.jpg
سوزش را حس کنید
- وزنه ای انتخاب کنید که بتوانید حدود ۱۲ تکرار با آن انجام دهید.
- پس از اتمام هر ست ، تنها ۲۰ ثانیه استراحت کرده ، سپس بلافاصله به موقعیت شروع بازگردید و هر چند تکرار دیگر که می توانید اجرا کنید .
- به این دلیل که نمی توانید در این زمان کوتاه بطور کامل ریکاوری شوید ، تعداد تکرارهای شما هر بار کاهش می یابد ، وقتی که دیگر نتوانید حداقل ۱۰تکرار اجرا کنید ، یک صفحه از وزنه کاربردی خود بکاهید .
- اجرای ستها تا ناتوانی را با فواصل ۲۰ ثانیه ای بین هر ست ادامه دهید . و هرزمانی که نتوانستید ۹ تا ۱۰ تکرار کامل اجرا کنید ، یک صفحه از وزنه کاربردی کم کنید .
- این الگو را برای ۹ دقیقه کامل ادامه دهید ، باید بتوانید حدود ۱۵ ست با این شیوه اجرا کنید .
پمپ حیرت انگیز در پشت بازوها
با چنین تمرینی ، بسرعت تولید اسیدلاکتیک در عضله شما افزایش می یابد، و همین مسئله باعث می شود تا اجرای هر ست دشوارتر شود . بازوهای شما بطور پیش رونده ای پمپ می شوند ، در نتیجه یا باید در ستهای بعدی تکرارهای کمتری اجرا کنید ، یا اینکه مطابق آنچه گفتیم، وقتی نتوانید بیش از ۹ تا ۱۰ تکرار انجام دهید ، یک صفحه از وزنه مورد استفاده خود بکاهید . این اجرای سریع را برای مجموع ۹ دقیقه ادامه دهید . برای دستیابی به پمپ فوق العاده در پشت بازوهایتان تمرین کنید ، بسرعت احساس درد به حدی می رسد که شاید وسوسه شوید ، تمرین را متوقف کنید ولی اگر بدنبال موفقیت و رشدی چشمگیر هستید ، تمرین را تا پایان ادامه دهید .

برچسب ها: سه سر بازو ، تمرینات حجمی ، تمرینات پشت بازو ، برنامه حجمی برای پشت بازو ،

Buy generic cialis
جمعه 17 فروردین 1397 07:21 ب.ظ

Position certainly taken!.
buy generic cialis cialis 30 day sample cialis daily new zealand walgreens price for cialis cipla cialis online buy cialis online cheapest cialis flussig cialis 10mg prix pharmaci cialis generico online price cialis best
Cialis pills
جمعه 3 فروردین 1397 03:45 ب.ظ

Nicely put. Thanks.
cialis 20 mg effectiveness cialis mit grapefruitsaft try it no rx cialis dosagem ideal cialis order a sample of cialis cialis 20 mg effectiveness cialis manufacturer coupon cialis generico cialis canada cipla cialis online
CialisSueft
یکشنبه 27 اسفند 1396 10:28 ب.ظ

Wow a good deal of good material!
we choice free trial of cialis viagra vs cialis cialis usa cost american pharmacy cialis usa cialis online generic cialis levitra cialis 200 dollar savings card cialis online deutschland cialis 5 mg buy buy cialis online cheapest
foot pain
سه شنبه 14 شهریور 1396 09:08 ب.ظ
Hmm it looks like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll
just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly
enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole
thing. Do you have any recommendations for beginner blog writers?
I'd genuinely appreciate it.
http://truculentoffice75.sosblogs.com/Stormy-Carlozzi-b1/Bursitis-Foot-Pain-Symptoms-b1-p7.htm
دوشنبه 5 تیر 1396 01:27 ق.ظ
Thanks for finally talking about >بدنسازی،برنامه
تمرینی بدنسازی،عکس بدنسازی - انهدام
پشت بازو در کمتر از 10دقیقه <Loved it!
ardisdeaguiar.hatenablog.com
سه شنبه 2 خرداد 1396 07:56 ق.ظ
You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be
really something that I think I would never understand.
It seems too complex and very broad for me.
I'm looking forward for your next post, I will try to get the
hang of it!
Aracely
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 09:31 ق.ظ
I'm truly enjoying the design and layout of your blog.
It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to
come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
Superb work!
manicure
سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 07:57 ب.ظ
I all the time emailed this website post page to all my associates, as if like to read it then my contacts
will too.
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 11:06 ب.ظ
I like the valuable information you supply to your articles.
I will bookmark your blog and take a look at again here frequently.
I am slightly sure I will be told a lot of new stuff right here!
Best of luck for the following!
مهدی
شنبه 15 شهریور 1393 01:46 ب.ظ
با سلام.

ممنون از این تکنیک جالب. فکر کنم همین تکنیک رو برای سایر ماهیچه ها خصوصا جلو بازو با حرکت سیم کش هم انجام داد. درست است؟

فقط سوال اینکه آیا این ست جهنمی رو در انتهای تمرینات پشت بازو انجام بدیم یا کلا جلسه پشت بازو، فقط همین حرکت سیم کش طنابی رو انجام بدیم؟

ممنون
مهدی
پنجشنبه 13 شهریور 1393 04:39 ق.ظ
با سلام.

ممنون از این تکنیک جالب. فکر کنم همین تکنیک رو برای سایر ماهیچه ها خصوصا جلو بازو با حرکت سیم کش هم انجام داد. درست است؟

فقط سوال اینکه آیا این ست جهنمی رو در انتهای تمرینات پشت بازو انجام بدیم یا کلا جلسه پشت بازو، فقط همین حرکت سیم کش طنابی رو انجام بدیم؟

ممنون
پاسخ سعید قاسمی : سلام
میشود برای جلوبازو هم استفاده کرد

در یکی از برنامه های پشت بازوهات سیم کش طناب رو استفاده کن ولی فقط آخر تمرینات پشت بازو باید باشد
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر