تبلیغات
بدنسازی - شش راه برای افزایش قد بطور طبیعی

Image result for ‫بلند شدن قد‬‎
بسیاری از افراد از کوتاه بودن قد خود رنج میبرند، و به دنبال راه های افزایش قد هستند.
بلند بودن قد مزایایی را فراهم میکند، میتواند اعتماد به نفس شمارا بالا ببرد و از پوشیدن کفش های پاشنه بلند جلوگیری کنید.
ایران بادی عواملی که موجب کوتاه یا بلند شدن قد میشوند را به اطلاع میرساند .

1 عوامل ژنتیکی:
در اکثر موارد افراد ارتفاع قد خود را با عوامل ژنتیکی محک میزنند، در هر حال اگر پدر و مادر خود کوتاه قد هستند پس بیشتر باید نگران باشی، اما اگر خانواده ای قد بلند دارید نگران نباشید زیرا مشکل از تغذیه و روش زندگیست. با این حال با تمرینات مداوم و تغذیه خوب میتوان بر ژنتیک کوتاه قد غلبه کرد. اما پشت کار میخواهد.

2 عوامل غیر ژنتیکی:
بسیاری از عوامل وجود دارد که موجب رشد قد فرد میشود، و این عوامل به محیط زیست او بستگی دارد.
عواملی که موجب کاهش سرعت رشد میشود عبارت اند از:
قرار گرفتن در معرض دود سیگار در دوران کودکی، یا در دوران جنینی
تغذیه نامناسب هنگام شر خوارگی، و کودکی
کیفیت بلوغ نامناسب

عوامل بالا در کنترل شما قرار نداشت، اما اکنون رشد و افزایش قد بستگی به تلاش شما دارد.

توصیه1
خواب کافی
برنامه ای برای خواب خود طراحی کنید حداقل 9 ساعت در 24 ساعت را به خواب اختصاص دهید زیرا در این فرایند هورمون رشد شما ب ترشح میشود تایثیر مفیدی در رشد دارد. علاوه بر هورمن فوایدی هچون آرامش ذهن و قلب را به همراه خواهید داشت


توصیه 2
لبنیات
از لبنیات هر روز استفاده کنید زیرا دارای کلسیم میباشید و کلسیم برای رشد استخوان مناسب است، روزی دو لیوان شیر بنوشید. از مکمل هایی همچون زینک، کلسیم، وییتامین d استفاده کنید، خانوم ها نسبت به آقایان بیشتر باید جدی بگیرند زیرا کمبود آهن و مواد معدنی در خانم ها کمتر است به دلیل از دست دادن خون در دوران عادت ماهیانه(پریود)

توصیه3
میوه و سبزیجات

استفاده کردن از میوه و سبزی جات علاوه بر شادابی پوست و مو تاثیر چشم گیری بر رشد استخوان دارد زیرا مکملی برای جذب کلسیم است.

توصیه 4
آویزان شدن

Image result for ‫بارفیکس‬‎

یک بارفیکس تهیه کنید، هر روز 15دقیقه خودرا از بارفیکس آویزان کنید، یک دقیه خود را اویزان کنید استراحت 40 ثانیه ای داشته باشید و دوباره شروع کنید

کپی با ذکر منبع مجاز
www.iranbody.mihanblog.com


توصیه 5
هوازی

Image result for ‫هوازی‬‎

در هفته 4 روز هوازی کار کنید
20 دقیه به طور ملایم روی تردمیل یا دور پارک به دویدن بپردازید


توصیه 6
علاوه بر ورزش های بالا یکسری ورزش ها برای افزایش طول استخوان طراحی شده که به طور کامل آموزش خواهم داد

بعداز گرم کردن حرکات کششی انجام دهید
Image result for ‫ورزش افزایش قد‬‎   Image result for ‫ورزش افزایش قد‬‎ Image result for ‫ورزش افزایش قد‬‎



تمرینات بالا کاملا واضح و مشخص است همه افراد با این تمرینات آشنایی کامل دارند

بعد از گرم کردن حتما این حرکات کششی را انجام دهید.

و مجموعه کامل از حرکات

http://s5.picofile.com/file/8171533834/%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA_%DA%A9%D8%B4%D8%B4%DB%8C_%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5_%D8%AA%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88.gif

با پشت کار و تمرینات اصولی موفق میشوید.

موفق باشید








نوشته شده در یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 01:08 ب.ظ توسط : سعید قاسمی | دسته :
  •    [ نظرات ]

  • درباره

    بدنسازی


    بهترین پست ها را در زمینه پرورش اندام در این وبلاگ بیابید

    دسته بندی ها

    جستجو

    نظر سنجی

    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟





    امکانات

    بازدیدهای امروز : نفر
    بازدیدهای دیروز : نفر
    كل بازدیدها : نفر
    بازدید این ماه : نفر
    بازدید ماه قبل : نفر
    كل مطالب : عدد
    آخرین بروز رسانی :


    قالب وبلاگ